sagaarvidsson

Inte ett moln, så långt ögat kan nå

Publicerad 2009-04-12 12:23:46 i Allmänt,

Idag är jag ledig, yay! Har precis kommit hem från tävlingar i Södertälje, Siri debuterade LD (60 cm) på Biggles. Den lilla ponnyn är ju så duktig och högt utbildad och tog väl hand om henne och ick en felfri runda, och eftersom det var en ClearRound så fick hon en rosett, gulblå såklart ;) Vad glad hon blev, lillflickan :) Lyckad dag än så länge!

  

Ska nu diska, vädra ut hela lägenheten för jag har blivit extremt dålig sedan jag var hemma sist, får se om det kanske hjälper om jag får in ny luft. Sedan så har vi hela diskbänken full av disk efter igår, då vi lagade potatisgratäng, kyckling, kladdkaka med persikoklyftor och så gjorde vi marsipanfigurer och doppade i smält choklad. Så massa disk nu!

Red Masse igårkväll, han var superduktig! Elin kom ner och tog några bilder medan kameran levde :) Vi tränade lite på Daniels övningar, samt lite Camilla övningar. Idag ska vi rida på utebanan och öva på galoppen, så får vi hoppas att han blir stabilare.

         

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela