sagaarvidsson

Det vart en Cirkuz

Publicerad 2009-04-16 16:52:59 i Allmänt,

Sådär! Nu har vi en fölunge! Klockan 04.00 inatt ringde June och bad mig komma ner för Ida hade lagt sig ner. Så med andan i halsen, tröjan halvt över huvet och byxorna bakofram springer jag och knackar på Elins dörr och säger "Elin, KOM!" And that's it. En knapp halvtimme senare har vi en hingstunge i boxen, som ska heta Cirkuz BJN. En riktig snygging med stjärn o bruten bläs. Menmen, hinner itne skriva mer nu, nu är det min tur med duschen. Man är lagom fräsch efter att ha vart vaken sen 4, plus att ingen annan vågade ta ut efterbörden, så den bar jag ut. Gaha

Menmen, tjing! 

Kommentarer

Postat av: maria

Publicerad 2009-04-16 21:03:34

gud va jag saknar att jobba med hästar :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela