sagaarvidsson

Believe it's still worth it

Publicerad 2009-04-13 15:59:41 i Allmänt,

Ledig idag igen. Har sett lite film, bl.a Burn after reading med George Cloooney och Brad Pitt. Extremt konstig film om egentligen ingenting. Inte direkt bra, en klassisk Saga-spolar-i-mitten-av-filmen. En tvåa utav fem, om ens det... Menmen, jag vill så gärna se He's just not that into you, började kolla på nätet men det tar ju hur lång tid som helst att ladda klart. Skit. Menmen...

Jag är trött. Jag är seg. Ska nog snart ut och rida Masse och Netta. Konstigt nog är jag inte alltför taggad, men det bättrar sig nog när jag fått på mig ridkläderna skulle jag tro. Ska söka lite skolor nu och sedan blir det rida. Kanske lite film innan, vi får se ;) Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela