sagaarvidsson

we're living on a prayer

Publicerad 2008-09-03 12:17:10 i Allmänt,

Idag har det inte hänt så mycket, jag har ridit 3-åringen Ida. Galopperade henne för första gången, spännande. Hon är lite vinglig men annars är hon trevlig :)
Händer annars inte så mycket.

Moni ringde och väckte mig igår, och naturligtvis kunde jag inte somna om sen när jag väl skulle sova igen. Ledsen Saga var det därför efteråt... Menmen...

Visst känns det som att vintern är på väg, nu är det kolsvart i rummet vid 5 på morgonen istället för ljust som det brukar vara annars.. och så är det rått,grått och trist när man ska ut för att fodra. Men det jobbigaste av allt är nog alla miljoners mygg som sitter på väggarna i stallet. FÖR TUSAN säger jag bara!

Menmen, snart är lunchen slut, vi ska longera Rigoletta med. Och sedan är det lite vardgaliga sysslor, OCH imorgon ska jag prova häst igen :) Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela