sagaarvidsson

Singin' drunken lullabies

Publicerad 2008-09-19 18:57:29 i Allmänt,

Fredagskväll... Borde händå NÅGOT kul, men vad fan nej.. liksom HALLÅ, vart är jag? Mitt ute i.. japp där är jag.. Nog för att jag älskar mitt jobb men lite mer spänning, tack. Hänt nått spännande idag? Nepp, hovslagar-folket var här så det har vart en låång förmiddag... menmen jag klagar inte ;)

Ska nog ut och rida Pinne lite senare i alla fall... Det om nått är kul iaf :) Sen blir det nog "Bandits" med Bruce Willis, han är ju underbart bra i typ alla filmer (Gisslan och Die hard-rullarna liksom..) och sedan ja.. så får vi väl se, lite träning skulle jag tro.. Börjar tappa magmusklerna nu, shit fy fan!

Dropkick Murphys , Flogging Molly , NOFX , Randy , Pennywise , Social Distortion är ny musik denna vecka som jag börjat lyssna på. OH YEAH, säger jag bara, främst för Social Distortion (-Heads up!-) och kanske att mina drömmar om Irland vaknade igen när man lyssnade på Flogging Molly och Dropkick Murphys... Who knows, maybe one day'a?

Alltså.. Nu börjar man bli sådär igen.. Man vill så mycket men har inte tiden eller möjligheterna.. Någon som känner igen sig, som känner suget i magen och känslan man får av att koncentrera sig rejält för att trycka undan tankarna och gömma dem längst bak i huvudet, för man vet att det aldrig kommer hända? Det suger, som fan.

Kommentarer

Postat av: Jeffa

Publicerad 2008-09-21 19:54:57

Känner absolut igen det där med att vilja så mycket, men sedan så kommer man tillbaka till verkligheten där man sitter på sängen och inser att det aldrig kommer hända :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela