sagaarvidsson

Oh my

Publicerad 2008-09-15 19:23:57 i Allmänt,

Sådär nu har jag tagit min första ridtur på Winne. Det gick bra! Ska försöka få lite bilder ur filmen, men det blev inte så bra, för jag ställde kameran på läktaren.. Heh, men det är bara kul att ha nått att se på och hur han rör sig... :) Jag är nöjd med idag, även om han skyggade för typ ALLT och var pigg och het som fan.. Inget fel på att vara pigg men det får gärna vara under någon kontroll i alla fall :P Men det här kommer bli spännande, det känner man ju! Finns krafter i denna killen, men vi ska ta det lugnt. Jag ska sätta mig och skriva planering så att vi inte går för fort fram, han ska ju ändå återhämta sig nu så.. Och snart är nya skritten klar, då kan han gå i den med.

Red Netta idag med, det var lagom spännande. Hon är ju helt piggelin men får bara skrittas, men enligt veterinären som vi var till idag (Tysklands landslagsvet btw) så är skadan nästan helt läkt så om ca 2 månader kan hon ridas normalt igen. Spännande eller vad?

Menmen, annars har det inte hänt mycket.. En lång dag som känns kort, men så är det alltid när man är ledig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela