sagaarvidsson

I'll be ready

Publicerad 2008-09-28 21:14:18 i Allmänt,

...whenever you need

Idag har jag jobbat ensam och det har gått bra. Jag o Kati har bytt lediga dagar nu,så nu är jag ledig fredag-lördag och hon söndag-måndag, känns bra :) Fick en uppdatering av Frida (hon som lånar Dino) idag och det känns jättebra faktiskt, det verkar flyta på bra där!

Måste såklart säga GRATTIS till lillbruden Elin Wallin där hemma i Storvik som tog seger idag i Högbo med Blixten! Första tävlingen på vem vet hur länge, så smäller hon till med 70% i första starten! Go go Elin! (Well I'm impressed)

Annars händer inte mycket... Jag måste ringa hovis imrgon då Pinne trampat av sig bakdoja, men han verkar överleva. Imorgon jobbar jag själv igen... Det är skönast att jobba vardagar tycker jag, för då springer ingen runt i stallet, väldigt skönt faktiskt! Man får jobba ensam i sin egen takt, and that's the way aha aha I like it ;)
Fast bäst är de vardagar då man jobbar två, arbetet är mycket roligare om man är två!

Meen nu ska jag släcka ner och slänga i lite Vänner skulle jag tro, har precis kollat den första skivan på 21 Jump street, ja jag är road ;P haha menmen, whatever that gets you through the day, huh?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela