sagaarvidsson

...

Publicerad 2008-09-21 11:53:49 i Allmänt,

Don't you bring me down today,
Won't you save it til tomorow

Idag är det söndag och jag är ledig, finally! De tre senaste dagarna har det varit helt okej att jobba, det har liksom känts bra! Jag känner bara att jag inte orkar något mer just nu, nu vill jag bara ta avstånd från allt och bara vara jag, ensam med mina egna tankar och bara vara ifred... Vi får väl se hur det går med det

Annars är det skitfint, jag red Pinne igår och börjar verkligen hitta de rätta knapparna på honom! Måste komma ihåg att ringa hovslagaren imorgon när det är vardag med, för nu börjar det dra ihop sig ju. Så då blir man typ 1500 spänn fattigare, direkt efter löning. Yay, jag kan knappt vänta.

Kollar på reprisen av Idol just nu, så jävla bra. Men ja, ska snart cykla in till Åkers för att handla lite mat, jag dör av hunger snart och är inte ett dugg sugen på det som finns i kylen eller frysen. FY FAN, det kommer bli en tuff höst

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela