sagaarvidsson

and it's all the same

Publicerad 2008-09-10 17:34:42 i Allmänt,

Hallo.
Min katt har vart duktig och tryckt på något som gör att jag måste hålla in knappen "Fn" för annars blir det inte rätt bokstäver när jag skriver. Nån som vet hur man ändrar detta??

I vilket fall som helst så kommer Winne på söndag, yeaaay :D ska bli spännande, fin coh trevlig häst, men jag åker nog i backen ett antal gånger, det varnade ägaren för så :P menmen trevlig häst coh trevlig ägare, förhoppningsvis går allt bra!

Annars är allt bra, kom hem till mariefred igen i måndagskväll efter ett snabb-besök hemma i storvik igen. Fan vad najs att träffa er alla!!! Saknar er redan! Synd att man inte hann träffa Jeffa bara..men jag tänker besöka fler gånger :) hon kan ju glömma att hon slipper mig, grattis till henne btw som tagit mc-kort!! yeaaha

Kommentarer

Postat av: Jeffa

Publicerad 2008-09-12 02:01:23

Haha, hade ju noll koll på att du skulle komma tillbaka :P Läste bah på Elin å Linas bilddagbok att du var hemma xDxD Don't blame me!! :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela