sagaarvidsson

And I count the minutes

Publicerad 2008-09-12 14:35:36 i Allmänt,

Nuså, nu är det nedräkning till söndag när Winne kommer :D Saga är spänd, spänd och spänd.
Och btw, Idol äger! Jag avgudar den nya juryn, de är mycket sötare och roligare än den förra, här har vi några goa (att se på iaf) typer, och missuppfatta inte "att se på" :P

Jobbar ensam idag, har tagit en sen lunch eftersom jag fick sällskap av Caroline som bor i huset här, hon var snäll nog att hjälpa mig lite med sopning och så :) Plus att jag red Ida nu med en gång, hon blir bara bättre och bättre! Nöjd med henne idag! :)

Annars händer inte mycket, det är ju fredag, funderar på om man kanske ska städa idag. Sen måste jag göra en snabb disk, sen blir det nog bara att slå i en rulle, träna lite, rita lite och ja.. plugga lite ;) Menmen, det blir nog en spännande kväll. Snart dags att ut och jobba igen, promenera Netta och Lotta, fodra, ta in, städa och göra lite allmänna småsaker. I vilket fall som helst känns det som det har varit en bra dag idag, tur det :D

Ha det!

Kommentarer

Postat av: sandra

Publicerad 2008-09-13 19:15:13

åhh va roligt att du hittat en häst:D berätta mera -nyfiken- :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela