sagaarvidsson

Will you tell me when the song stops playing

Publicerad 2008-10-24 11:22:24 i Allmänt,

Cos I can't hear no I can't hear no more
Sitter här framför datorn och vntar på att farmor och farfar ska dyka upp :) Naturligtvis spelas Amy mcDonald, jag lyssnar alltid ihjäl mig på nya skivor, tills jag spyr ungefär och först då kan jag byta musik.

Det är så kul att kolla runt efter kläder, skor och annat roligt på nätet, vissa företag tar dock hur mycket som helst i frakt, men en del andra är mer resonliga. Har varit vaken sedan 7.45 då jag skulle rida Apan och Pinne innan the grandparents shows. Så jag tog en skrittsväng ute med Apan och en barbacka sväng ri ridhuset med Pinne. Helt ärligt så känns det ganska tråkigt att rida honom nu när man vet att han åker. Linnea ska kolla på de nya folkets stall på måndag, och går allt som det ska (vilket jag blåhåller tummarna för att det gör) så åker han under veckan. Som sagt så är det en väldigt mysig häst, men ni som känner mig vet varför det blir som det blir. Hoppas han får ett bra nytt hem, det förtjänar han verkligen.

Hoppade ju bana igår kväll på Apan, det var spännande. Snacka om att man har fullt upp med att hålla kvar hans yttersida när man svänger, han totalkastar sig från bettet och kan vrida huvudet nästan 145 graderur led medan han fortfarande springer rakt fram. Man måste verkligen rida ihop honom, samtidigt som han måste drivas framåt för annars kommer han fel in mot hindren. Så det är lite kämpigt, men han är ju duktig så det är kul som fan. Man lär sig så mycket när man rider honom för Marjut. Han stegrade och bockade runt när han tyckte att det räckte, framförallt när vi skulle rida förbi utgången var han jobbig, eller när man stått bredvid någon annan medan de andra red och sedan själv skulle börja rida. Men vad är livet utan lite utmaning?

Annars händer det inte så mycket här, jag får lön idag, jippeyyay, vilket behövs för kylskåpet ekar tomt. Tur att Bus har en stor 20kg-matpåse, för annars hade hon också fått gå på diet, haha. Nej så hemskt är det itne, jag har ju fortfarande lite cash löst, men det är fan inte långt ifrån.
Och apropå Money, det är ju den låten Lars Eriksson ska sjunga ikväll- Money money money
Ska bli sjukt kul att se, spännande spännande, han brukar ju kunna göra intressanta tolkningar. Ska dessutom bli spännande att se Johan och Alcie, de är ju som tidigare nämnt mina tre favoriter. Jag tror Loulou får problem ikväll, likaså Robin E alt Robin B (men han måste vara kvar, han är ju så kul). Inte för att de är dåliga, utan för att jag tror att de riskerar att falla platt igenom om de fäöljer originalet för mycket, och Robin E kan få problem för att han är lite för..ja.. Haha men seriöst, Abba-tema, det var väl ändå lite roligt, haha. Stackars idolerna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela