sagaarvidsson

Careless whisper

Publicerad 2008-10-30 20:16:44 i Allmänt,

Det är jobbigt att mina inlägg inte alltid laddas upp, varför vet jag inte. Troligen för att jag lämnat datorn innan den laddat klart och sedan har nätet dött.. Menmen
Jag skulle kunna göra ett inlägg nu om vad jag och Elin gjort under veckan, men jag orkar verkligen inte det. Blir alltför trist känns det som, så kortfattat kan vi väl säga att vi har jobbat, ridit (på arbetstid), ridit (kvällstid-Jag på Apan, Elin på Pinne), ridit lektion för Marjut två gånger (yay) och sovit en massa. Sett på Hata göteborg , vilket var en...söt film haha. Visst är det väl så att två pers däri är med i Fjorton suger med? Jag tror det i alla fall. Fjorton suger är ju en svensk film som jag faktiskt gillar, den är löjligt gullig (till skillnad från sopfilmen Hipp Hipp Hora, totalskit-rulle) och den här rullen var ju så sjukt dålig att den blev bra. Ett fucko som bryter ut "Men håll käften då!" helt oprovocerat, någon som enbart vill slåss och en som har djupa tankar; det brode finnas mer i livet än supa och slåss.. Liksom, haha, djupt!
Tack till Kati som var gullig nog att dels köpa den och sedan låna ut den till oss ;D

Apropå rubriken, jag kom just att tänka på Hyde och den låten, just när jag skulle välja rubrik. helt sjukt, ojoj det var länge sedan, minns du Moni? ;) Haha, vad söt han var/är.. Jag diggar :P Haha

Jag måste så komma ihåg att betala min cdon-räkning, den ska betalas senast den 3e november, MÅSTE minnas det.. Annars blir det jobbigt... Jag vill ha ny tröja, nya brallor och framförallt en jacka som PASSAR! Liksom, kom igeeeen 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela