sagaarvidsson

These days, won't they give me inspiration?

Publicerad 2008-10-23 17:39:16 i Allmänt,

Nu så är det slutjobbat, jag har ledigt resten av dagen och imorgon,jobbar lördag och är ledig igen söndag. Kati vill undvika att jobba två dagar på raken som vi gör i vanliga fall, allt för att hålla febern borta. Hon har ännu inte fått svar från sjukhuset vad det är fär något som hon har, så det är ganska svårbehandlat med.. stackars henne

Red Pixman i lite backträning, stackarn höll på att dö. Red sedan Netta i ridhuset och hon fick trava för första gången sedan skadan, gissa vem som låg på bettet och ville jobba jobba jobba? :D
Sitter nu och lyssnar på min nya skiva Amy McDonald- This is the life och jag gillar dne sådär.. Men det är bara första lyssningen, så.. Jag tycker att texterna är tråkiga, lite enformiga sådär, precis som vissa låtar.Men jag gillar absolut Run det var en finfin låt :) Väntar och vilar upp mig, för jag och Siri var nyss nere i ridhuset och byggde bana, vi ska ju hoppa ikväll :D Så när som helst får man väl ett sms som säger att det är dags. Tagga!

Sedan sitter Saga och letar lite nya kläder, funderar på att prova något jag aldrig använder annars, llt för att bryta mitt tråkiga mönster här just nu ;) haha vi får se hur modig och villig att spendera jag är när det väl kommer till kritan ;D

Verkar dessutom som om Pinne åker nästa vecka, heja heja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela