sagaarvidsson

Someone who'd save you

Publicerad 2008-10-01 21:16:29 i Allmänt,

...but I will rescue you

 
Nu har jag sett Idol, och alltså ja.. Hon i svart, avd heter hon.. Jaaaa nått, hon som sjöng Heaven.. Den låten tycker jag är SÅ fin, men hallå, snacka om att förstöra. Visst sjunger hon fint, men hon kan väl ta i liiite mer iaf? Men Anna gjorde ett bra jobb, inte för att jag är lika imponerad av henne som alla andra verkar vara, men det var kul att se tyckte jag. Loulou (som med sitt L i efternamnet blir louloul (LolLol)) är ju såå söt XD Och den där sista skratthumorn fick mig nästan att trilla ur sängen, det finns ingen klockrenare humor XD Hehe-haha-heh-hahahaha-höhö-ööh-heh och så jaa... Såå kul XD

Något som är mindre kul är att hovslagaren inte kom idag, utav så dålig ursäkt att ja.. Det är så krångligt med att ha en annan hovis än Strömsholmsfolket. Jag ska lätt ta dem nästa gång det är dags att sko, dels är de duktiga, visserligen dyrare, men sedan är de också punktliga, de kommer när de sagt att de ska komma.. Menmen.. Nu ska hovslagaren komma imorgon eftermiddag istället, vilket jag hoppas att han gör, för Pinne har trampat av båda bakskorna.. Kul

Idag red jag Quintus, det var spännande. Jag känner ju för honom som Kati känner för Tutan.. Haha det säger allt i min värld. Men Kati gjorde vågen, för jag gav honom t.om godis och beröm efteråt (Japp Till och med va ;) Det var kul att rida honom, nu vet man vad man har att göra med, ganska mysig faktiskt men.. Ingen slår söt-Pixman.. Som sprang över mig igår.. Han och Pinne busade när jag tog in dem, Pinne sparkade mot Pix och så hamnade jag såklart i vgen.. Mitt lår ser ut som nått jag ritat.. fullt av alla möjliga färger och nyanser utan sammanhang typ.. Och sedan då när jag föll efter sparken så fick jag en Pixman som klev på mig, ajaj säger jag bara.. Dessa stora hästar väger inte sålite som man skulle kunna hoppas ibland. Men igår var en av de gånger som jag var glad att jag är så liten som jag är, eftersom Pinne tryckte upp mig emot Pix, hade jag vart större så hade jag fastnat där och fått nästa spark med, men nu föll jag emellan dem och klarade mig ju helt okej :) Muhaha MIN FÖRSTA ARBETSSKADA, den ni ;)

Kommentarer

Postat av: möni

Publicerad 2008-10-02 15:33:29

Haha LoLol har du dåligt humör eller vad? :D FAst det passar ju henne iaf. Idag vill jag se ditt lår (a)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela