sagaarvidsson

Remember all of those days

Publicerad 2008-10-26 14:18:20 i Allmänt,

Okej, nu har jag mockat grushagarna, hjälpt Kati bygga löshoppningsbana och dessutom vart och handlat lite mat (läs godis.) Ska ut och rida Apan snart, ska bara dammsuga först, just det ja; jag har diskat och städat med. Men jag ahr så mycket saker att det ändå ser stökigt ut, menmen sånt är livet. Har dessutom en maskin tvätt på ingång, så snart har jag hela rummet fullt med rena dock blöta kläder, spännande spännande.

Moni, som befinner sig i Jönköping för tillfället (eller när hon nu åker hem), har träffat på Dino och det tyckte jag avr himla kul :D Skönt att höra att han ser ut att må bra och trivas :) Även om Frida sagt det själv med, så är det alltid kul när någon man dels själv känner och som dessutom känner hästen säger det med. Det blir en ytterligare bekräftelse då. Hoppas nu verkligen att Frida får ha honom kvar längre än januari, i alla fall tills betessäsongen börjar, för då kan jag ta han själv medan jag letar ny ägare åt honom. SÅ håll tummarna för att det ska gå vägen!!

Elin kommer väl inte förns om några timmar, kanske man ska ta och vila lite med... Hoppas hon inser att det blir ganska (läs riktigt) tidiga kvällar sedan när vi väl börjar jobba, för det går inte att vara vaken sent och sedant gå upp vid fem en hel vecka. En hel vecka för henne gör kanske inte så mycket, men för mig som ska fortsätta jobba sliter det som fan.
Menmen...

Det gick bra för Jojo och Lotta igår iaf, hoppade ju i södertälje nationell 130, fick fyra fel i omhoppningen. Så det borde hon väl vara nöjd med, med tanke på att de knappt gjort några starter i 130 inomhus innan. Och idag så ska hon starta 135, undrar hur det går/har gått. Håller tummarna för henne :) Men nu ska jag pallra arslet ner och hämta Elins säng och göra lite nytta tror jag. Ha det

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela