sagaarvidsson

I would fly to the moon and back

Publicerad 2008-10-31 16:52:54 i Allmänt,

Hmm, nu är jag ledig muhaha. Har vart ner i stallet och mockat åt mina pollisar och dessutom ridit lektion för Kati på Apan, som för den delen var en riktig jävla apa idag. Fy fan säger jag bara. Var så säker på att han skulle placera mig på marken idag, faan vad han stegrade/bockade och dummade sig.. Uscha. Men det gick ju bra, han kom inte undan utan jag gick på honom fast vi var på väg över baklänges ett x antal gånger. HÄST säger jag bara...haha
annars var jag väl nöjd med honom, för han arbetade ganska bra emellan åt ändå :)

Och veet ni, jag har ALLA kanaler på min box för tillfället!! OMG alltså, i vanliga fall har jag ju bara grundutbudet... Jag är så imponerad, det måste vara stormen som drar hit lite kanaler eller något.. helt sjukt. Men jag klagar iiinte, för det är helt underbart! Och nyss ringde mamma och sa att även de hade alla kanaler.. Jag tror jag börjar gilla det här ;) haha
eller så är det något speciellt idag som gör att alla kan se allt, whatever liksom!

Menmen, jag hade faktiskt tänkt skriva ett långt inlägg nu men fan orka.. Jag bloggar ltie skit senare istället ;) puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela