sagaarvidsson

I believe in the thing called love

Publicerad 2008-10-19 13:42:21 i Allmänt,

Okej, eftersom både Jeffa och Emil så snällt påpekat att Jazmina i fallet heter YAZMINA, så får jag väl rätta mig därefter då;) Men, nu är det ju så (äntligen) att jag inte behöver fundera på det längre.  -My wish came true-

Menmen, lite snabb och seg Idol-blogg då, Lars, Johan och Alice var lätt bäst i fredags, och nu är det bara bra folk kvar. Fast för min del kan Kevin åka nästa vecka, han är läskig.Men jag tror att det kommer vara dagsformen som avgör vem som åker, för det är extremt jämnt nu. Men det är bra för det visar på bra startfält.

Jag har precis kommit in från stallet och lagat mat, blev sen lunch idag, för jag hamnade efter med stallet då jag red Pinne och duschade honom på morgonen vilkt tog sin tid. Linnea (som äger han) kommer med en tjej oc provrider honom nu snart, så.. Hoppas de tar honom med sig på en gång, inte för att vara elak mot Pinne (jättemysig häst) men det är nog bäst för hans och min skull om det här går fort och smidigt.

red en lång tur på Apan igår med Marjut på Abbe och Siri på Posse. SKitnajs, vi galopperade längs rimemrvgen i flera km, var ute i över två h, najsnajs. Red dessutom lektion för Marjut på kvällen i markarbete för Pinne. Vi hoppade i förrgår (jag och apan då) för marjut vilket gick jättebra! Han har lite dykstil över hindren, men är lätt att följa med. Så:)

Menmen, skynda äta och sen ut igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela