sagaarvidsson

I am not affraid of keep on living

Publicerad 2008-10-10 13:48:01 i Allmänt,

..I am not affraid of walk this world alone

Fredag fredag, oh yeah. Nu är man ledig i två dagar, najs. Ikväll är det dessutom Idol så då kan jag räkna med ett samtal från Moni i alla fall, som inte ringde igårkväll faaast hon skulle. Ajaj ;)
Men jag överlevdeändå, för jag fick rida lektion för Marjut i markarbete på Amadeo,så det var en helnajs kväll ändå.

Nu sitter jag och kollar på 90210-bv och blir otroligt förvirrad när de gamla karaktärerna dyker upp, typ Brenda och Kelly, fast typ över 30 år gamla.. Weird. Fast det hjälper inte direkt att jag började kolla på avsnitt nummer två heller, ska ladda avsnitt ett seanre och försöka fålite ordning på detaljer.

OCH nu är dessutom Vip på tv, så himla kul XD I love Pamela Anderson, hon är skitball. Blondiner äger

Ska strax ut och ta in Amaedo, eller ja Apan, för att ta en galoppsväng runt rundbanan. Najsnajs, vi höres

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela