sagaarvidsson

"Detta var ett reklaminslag"

Publicerad 2008-10-23 12:08:29 i Allmänt,

Haha vad söt tv6 är.. XD

Nu har jag lucnh, sitter här och äter min  Panpizza, yummi. Måste få lön snart så jag kan köpa ny riktig mat, itne kul med skräpmat hela tiden-Åt ju kebabtallrik igår... humm
Red Ida i dressyr nyss, hon är ganska bra nu i sina gångarter, även om hon är lite som alla unghästar. Hon har inga utstående gångarter, galoppen är än så länge ganska dålig om man ska vara ärlig, men hon vill i alla fall och försöker alltid göra sitt bästa, så hon är ganska kul ändå.

Efter lunchen ska jag rida både Pix och Netta, och sedan ikväll ska jag hoppa för Marjut. Siri ska tydligen komma ner på eftermiddagen med en banskiss som vi ska bygga tills Marjut kommer hem ikväll. Ska bli riktigt kul!

menmen nu ringer moni igen, ses

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela