sagaarvidsson

Dag 108

Publicerad 2008-10-22 20:15:53 i Allmänt,


They say I'm grey
They say I'm blue
But I feel purple
Without you


Nu har jag precis ätit upp en tallrik med yoghurt och flingor, yummi. Naturell yoghurt med liite strösocker oh naturella flingor är det absolut godaste som finns. Jag har bestämt mig för att försöka bli kvitt mitt godis-begär genom att äta varje gång jag får sockersug. Om det blir en smörgås, en tallrik yoghurt eller riktig mat spelar mindre roll, bara det inte är godis.
Det värsta är bara all disk som det blir efter att man ätit, uscha. Jag hatar att handdiska.

Och sedan har jag belsutsångest- ska jag köpa dawsons creek the full season för 800 spänn? Eller vänta och spara..? Alltså, jag vill ju ha något att göra på kvällarna, men då kanske jag kan köpa beverly hills season 1 istället attbörja med.. vad göra.. XD

Red nyss Apan, börjar bli mer och mer fäst vid de hästen, en riktig trevlig indivd som har extremt lågt självförtroende. Det gäller verkligen att man berömer när han gör rörelser rätt i dressyren, annars slår han sig lös med en gång och sprinegr med högt huvud. Men det är roligt. Plus att man lär sig massvis vid hoppningen, han går ju 120-125 med Jojo, så han lär mig ganska fort. Jag ska nog sätta mig och göra ett träningsschema åt honom, som jag följer till punkt och pricka, det brukar vara bäst så.

Sedan ska nog jag bärja träna med, lite armhävningar, bryggan och annat fjoll som man kan göra själv på rummet på kvällen eftersom det iten finns tid till annat. Menmen, det blri nog bra, jag börjar få hyfsade armar ialla fall :)

Kommentarer

Postat av: Jeffa

Publicerad 2008-10-23 00:36:49

Bildbevis på armmusklerna!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela