sagaarvidsson

dag 107

Publicerad 2008-10-21 19:39:41 i Allmänt,

De provred Pinnen idag, han killen (som jag trodde skulle vara tjej men nejdå), denna gången red de på utebanan och lite i ridhuset. De är nöjda med han men vill helst se han i ett riktigt hopp-pass på måndag med. Men det känns ju lite halvtrist, eftersom han inte är klar för ett riktigt pass ännu, inte enligt mig och inte enligt schemat vi fått av veterinären.. Menmen

Idag red jag Abbe för Kati i ett HÅRT dressyrpass. Ajaj min aarmar efteråt, hon ligger stenhårt på bettet och fatsnar, och jag orkar inte riktigt sitta tillbaka henne i galoppen. Det gick rent utsagt skitdåligt. Någon meter bar hon sig bra men sen tappade jag allt när jag inte orkade hålla henne kvar.

Sedan red jag då Apan nu på kvllen och det gick skitBRA istället, helt otroligt. Började värma upp utepå rundbanan så att det blev lite fart i honom för att sedan gå in i ridhuset och rida dressyr. Gick verkligen kanonbra, så härligt :D Najsnajs

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela