sagaarvidsson

Dag 106

Publicerad 2008-10-20 20:52:00 i Allmänt,

Fan, mitt inlägg från igårm kom visst aldrig upp.. Trist som tusan när man väl orkat skriva ett inlägg (haha typ fem meningar långt typ..)

Emil, han är en lite knepig pöjk han.. Inte gilla Johan, what's up with that? Men sen går ju stackarn i skolan med, inte lätt inte ;)
Fast egentligen är inte Johan så lysande, men han är ball, inte alls på samma sätt som Lars är ball (min nya guru haha) men ändå. I fredags gjorde han det bästa frmaträdandet och egentligen det enda bra framträdandet han gjort under Idol.. Menmen... Lars, hans blogg är verkligen beroende framkallande, så underhållande och han tänker läskigt likt mig ibland..

Sen fick jag sms från Moni för en stund sedan, nu ska hon ha köpt maaassvis av möbler till sin( läs vår om några månader) lägenhet på Nya bruket i sandviken. Ska bli spännande att dela lägenhet, men ska bli sååå kul :D Jag tror absolut att det skulle fungera, för det är ändå varsit rum, så då kommer vi ifrån varandra ibland med. För om man är varandra uppe i ansiktet 24/7 så pallar man det inte till slut, då blir det för mycket. Men jag tror det här kan vara en bra lösning,längtar och taggar!

Och VET NI, nu är det bara 10 veckor kvar till jul (tror vi är inne på den 10e t.om)! Snacka om att tiden går fort! Man hinner knappt med. Det är redan slutet på oktober, snart november ju.. Får nästan lite ångest ju, så mycket som man ska hinna köpa in, samt ha råd med (det är nog det största problemet, heh).. Folk förväntar sig tydligen lite dyrare saker i julklapp nu när man har jobb, men liksom hallå, min län går åt att köpa mat i stort sett haha XD

Red Apan nyss, hoppade för Marjut igen. Tredje dagen inom en vecka. I förrgår galopperade vi i skogen med MArjut och Siri i över två timmar, igår fick han vila eftersom jag och Jonas mockade ut HELA lösdriften och imorgon ska vi ut och galoppa lite igen. Han behöver mer konditionsträning, haha och jag med. Jag är helt slut i mitten av lektionerna, lite pinsamt. Men har knappt tid att ut och springa heller, kommer liksom in vid 20-tiden nu för tiden... så.. jaa...

Kommentarer

Postat av: maria

Publicerad 2008-10-21 17:33:03

hur gick det med dom som skulle provrida då?

när ska du flytta hem?? hänger inte med längre:P

Postat av: Möni

Publicerad 2008-10-22 10:50:04

Men hallå 8'D "Man hinner knappt med. Det är redan slutet på oktober, snart november ju.. Får nästan lite ångest ju" hur tror du jag känner med stress när jag flyttar om 1,5 vecka? XD

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela