sagaarvidsson

Dag 103

Publicerad 2008-10-17 21:53:59 i Allmänt,

Den ni! Dag 103, alltså etthundratre, etta-nolla-trea... Det är några dagar det, en tredjedelsår (grovt avrundat haha), lite imponerande att lilla jag klarat mig så länge. Jag trodde nog att jag skulle ha flyttat hem med en gång eller något sådant men än sålänge känns det bra :) Förutom all jobbig tankeverksamhet då... Jag HATAR att jobba ensam, det absolut värsta jag vet. Inte för att det är hårdare jobb, jag gillar att ta i och jobbar gärnalänge om det behövs, för oftast innebär det att man rider fler hästar med. Anledningen till att jag hatar det är att jag måste tänka själv, ta beslut själv (beslut som ibland kan vara snudd på omöjliga för lilla mig att avgöra vad som är bäst) och då måste jag störa Kati med sms (grattis till henne på hennes lediga dag då liksom) och så just för att jag måste komma ihåg att berätta allt senare på dagen-
det är för mycket för mig. Jag är inte så avancerad ännu.Tyvärr

Menmen. Hoppade Apan för Marjut idag, det var KUL! Det gick jättebra! Hn har söt stil Apan, men han går klockrent på hinder så man behöver inte direkt oroa sig utan man kan fokusera på sin egen ridning istälelt, vilket är skönt för det behöver jag. jag är dålig på att komma tillbaka i rätt position direkt efter landningen, det måste jag öva på. måste bli snabbare i huvudet under ridningen, allt får inte ta sekunder, det ska ske på tiondelar. KAPISH

Idol nyss då, vad kan man säga?
LARS JOHAN ALICE puss på dem! De är lätt mina favoriter! Jag tror att Jazmina åker idag, och att Robin E och Sepdieh kommer hänga löst med henne, men att de klarar sig. Men vi får se. Juryn är så söt med, puss-e-la

Och urk, jag har snart ätit en hel kladdkaka.. saga mår illa.. snart iaf... och inte illa som jag mådde i måndags då jag var helsjuk utan illa-snart blir jag fet-illa XD haha, MEN ni ska se mina armmuskler nu ;) De växer stadigt och brjar bli ganska najsa, likaså vaderna. Bra jobb det här, gratis träning
-who need the gym, ight?-

nä nu ska fröken duscha innan Idol kommer på tvn igen. För tillfället är tvn av bara skit på den ju

Kommentarer

Postat av: Jeffa

Publicerad 2008-10-18 17:46:52

YAZMINA, inte Jazmina (a)

Postat av: Emil

Publicerad 2008-10-19 22:35:10

JOHAN ÄR SÄMST! Lars och Alice är BÄST! :) Johan kan gärna åka hem och försöka odla lite pubishår och komma tillbaka om några år då han faktiskt har åldern inne :)

Postat av: Möni

Publicerad 2008-10-22 10:54:28

MEN HALLÅ MITT PUSS-UTTRYCK!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela