sagaarvidsson

Åhnej

Publicerad 2008-10-10 23:42:53 i Allmänt,

Jazmina skulle ha lämnat Idol, inte Jesper. Han är inte bäst, knappt bra ens, men Jazmina är så mycket sämre. Visst, jättesöt och snygg med utstrålning men hallå, det krävs en röst med, Hon kunde inte lyfta Heaven, och hon kunde definitivt inte bära upp en Rihanna-dänga. Hon borde ha lärt sig från förra året, Rihanna gör sina låtar bra, men det är typ bara hon -Everything comes with a packet-

Jesper påminner mig om någon, vet ej vem, det stör mig något hemskt. Hans kindben tror jag det är, men vem som har lika vet jag inte.. Kulkul

Menmen, var en trevlig ridtur på Apan idag och jag tror jag har bestämt mig, menmen, nu blir det kolla av sista biten på ett 90210-avsnitt sen äre sängen, för imorgon ska jag upp tidigt och köpa godis. Kan inte förstå hur jag lyckadesglömma det idag.. ajaj

Kommentarer

Postat av: Emil

Publicerad 2008-10-15 23:31:40

YAZMINA om jag får be. Hon skulle behöva ta i lite mer och dansat med lite mer för att det skulle bli bra liksom. Hon åker nog på fre! ;)

Postat av: Möni

Publicerad 2008-10-16 17:03:34

Idolblooogg!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela