sagaarvidsson

Would you stop screaming, so I can hear to think?

Publicerad 2008-11-08 16:40:18 i Allmänt,

Sådär, nu har jag kommit in en snabb sväng, ska hämta lite krafter och dra ut och rida sedan. Inte ridit någon idag eftersom jag jobbat, men nu blire en sväng i ridhuset på Apan :) Kom en ny häst, igen, idag; en 6-årig valack som kallas Helge. Vi har lätt de snyggaste namnen i vårt stall! Annars har det itne hänt mycket, vi spelade på trav jag och Kati men jävla skitbana Gävle har då! Fy fasen.

Menmen, för att göra en person lycklig så ska jag skriva 7 konstiga saker om mig (nu vet ju alla att jag är allt annat än konstig men wtf, vad gör man inte?) så.. jaa here it comes;

1) Jag har två par byxor för tillfället (då räknas inte ridbyxor)
2) Jag spenderar 90% av min lön innan jag fått den
3) Jag älskar att vara själv
4) Julen är den enda tiden då jag är trevlig mot ALLA
5) Jag föredrar oftast att lyssna än prata
6) Jag somnar nästan alltid före halv tio
7) Jag är beroende av tvserier


Ojoj, det där var svårare sagt än gjort! Eller tvärtom. Fan, jag är ju helt normal annars, tog ju hur lång tid som helst att hitta på de där sakerna.. weird.

Men back to reality, dags att rida! Ha de pusss

Kommentarer

Postat av: Jeffa

Publicerad 2008-11-09 02:52:03

haha, du är ju bara för rolig xD syftar på din "7 konstiga saker med mig själv" - lista xD hahaha!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela