sagaarvidsson

Without you I just can't breath

Publicerad 2008-11-24 13:18:14 i Allmänt,

Den här bra-känslan sen igår sitter fortfarande i, inte ens snöovädret när jag jobbar ensam idag kan hindra det, inte heller mitt ryggont. Är sjukt trött i kroppen, tog i allt jag hade nu på förmiddagen och likt förbannat tog det sådan tid, jag var inte klar förns tio i ett. Med andra ord nästan nyss.Sitter här inne i värmen nu med köttbullar och makaroner, så gott så gott. Har inte ätit makaroner på evigheters tid, så det var dags nu kände jag. Flyttade hit i juli med en påse makaroner, samma påse låg kvar orörd i skåpet idag. Så då förstår ni hur ofta det händer att jag äter det ;)

Imorgon är det löningsdag, härligt! Jag måste fylla på kylen, frysen och skafferiet, för det ekar tomt därinne just nu. Hemskt, och det värsta är att jag är alltid hungrig när det inte finns något att äta.Undrar om det är lite psykiskt kanske?

Veckans tummen upp: Tyska ridningen!
Läste en artikel i en tidigare ridsport-tidning, där de intervjuvade Meredith Michaels Beerbaum, och hon berömde den tyska ridstilen, och tyckte att det var synd att inte fler länder tog efter. Jag kan inte annat än hålla med, om jag någon gång ska köpa en ny häst, ska det bli en tysk; det finns inga mer disciplinerade! Eller som Marjut sa, de tyska hästarna är de trevligaste att ha och göra med då de vet att repsektera människan. Helt klart!

Veckans tummen ner: Snabbmat!
Nu vet jag varför jag har varit på så dåligt humör under veckan. Jag har inte ätit någon riktig mat alls, utan det har blivit antingen yoghurt med flingor, panpizza eller pirog. Ajaj. Det visade ju med en gång att det inte håller i längden, det sätter sig direkt på psyket när det inte finns någon näring i kroppen. Så, slut med det nu, nu blir det bara godis efter maten istället. Som en liten femåring haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela