sagaarvidsson

All things you never new about me

Publicerad 2008-11-07 13:12:56 i Allmänt,

Sådrär, då var man tillbaka vid bloggandet igen. Det är så det är när man är ledig, för mycket fritid. Funderar på att smsa Marjut och höra om det är någon häst de inte hinner rida idag. För jag är faktiskt väldigt taggad, weird. www.yardandgroom.com där har ni en jäävligt bra sida för de som letar hästjobb, finns jobb över hela världen där! Jag måste erkänna att England lockar sjukt mycket, finns många jobberbjudanden där. Inte dags på länge, men som jag tjatar om så älskar jag att leta jobb för framtiden. What else is new..

Kan inte posten komma snart.. Ska ju strax ut och rida... Liksom, kom igen!
och eftersom jag har så tråkigt så kör jag detta:

Cider/Öl - öl smakar som kattpiss luktar
Sommar/Vinter -båda är underbara på sitt eget sätt
Vår/Höst - jag är ett vårbarn
Skridskor/skidor - jag kan inte åka skridskor (inte skidor heller om man frågar andra) hehe
Hemma/ute - beror på vem det är med
Katt/hund- hund tar för mycket tid
Nyår/midsommar - midsommar suger
städa/diska- finns INGET jag hatar så mycket som diska
Restaurang/donken - i alla fall om det är fin restaurang för snoffsigt är det värsta jag vet
Sallad/hamburgare- kom igen, sallad har man på SIDAN av burgaren ;)
Sms/mms- allt sägs bättre med en bild
Häst/ponny - båda är lika goa, och jag med min längd/vikt kan ju rida båda med :D

Uscha, snacka om onödigt info, men vad gör man inte för att ödsla lite tid som man egentligen inte har råd med?
Idol ikväll förresten, rocktema tror jag det skulle vara, jippieyo skulle jag säga, om det inte vore för att skulle gissa att typ hälften av alla (speciellt the ladies) kommer dra till med balader. Igen. Boring i sånna fall! Jag skulle vilja höra någon dra av en riktig jävla hårdrocks-låt, vad som helst! Men jag gråter floder när jag får höra att Kevin ska sjunga Bon Jovis Living on a Prayer. NEJ NEJ NEJ, ska han förstöra den med?? Faan det borde finnas lag på det här! Haha nej nu ska jag leka att jag har ett liv, kolla posten och sedan kanske ta in en liten apa. Puss


Kommentarer

Postat av: maria

Publicerad 2008-11-07 15:16:07

nu har janne en egen blogg :) där det står om honom:) där skriver jag och jannes medryttare :)

Postat av: Emil

Publicerad 2008-11-08 12:03:18

Gör det ändå. 7 konstiga saker om dig tack :D

Postat av: Lina

Publicerad 2008-11-08 23:37:34

Kevin sjöng living om a prayer SKIIT BRA! han äger hela idol! TUR att lars åkte och inte robin e!

Postat av: Jeffa

Publicerad 2008-11-09 02:55:10

KEVIN ROCKADE FETT!!!!!!!!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela