sagaarvidsson

I feel empty inside as my feet walk on by...

Publicerad 2008-11-01 14:17:06 i Allmänt,

...But then I stop to thinking
Why walking on the high
Better go down again and find myself again
Before I seem to end up in wonderland

Okej, nu har Pinne åkt. Lite trist såklart, det är ju som tidigare sagt en riktigt jävla fin häst, men sånt är livet. Nu har jag ju Apan, som hade lite kul när vi red ut imorse.. Faan vad han testar just nu, började stegra uppe på berget vid klippan, najsnajs säger jag bara haha. Men han är mysig ändå och vi tog oss ner när jag ville och ganska så oskadda så..!

Jag har riktiga freaky drömmar ibland, snacka om att man måste lägga vissa saker på minnet under dagen som sedan återkommer under natten, helt stört haha.myohmy

Klockan är två snart och jag sitter här och försöker hitta på något kul, typ uppdatera facebook lite eller så men allt är lite småsegt just nu.. tråkigt. Får bli lite Idolblogg från mig en sväng istället (så mycket roligare hihi). Johan var bra igår, tyckte jag. Lite mer övervägt framträdande kändes det som, och jag älskade Bagges kommentarer efteråt haha. Alice var fan trist, såg mest söt ut, fick inget intryck av henne vilket var trist, trodde hon skulle göra den bättre (låten suger ju i vilket fall, men ändå), Lars har jag inga kommentarer om förutom att han är fan den skönaste snubben på tv just nu. Vilka finns mer, jo just ja Kevin. Haha, man ahr ju länge fudnerat hur det skulle gå för han och sjunga på svenska och ja, han klarade det väl. Sedan har vi the Robins, Robin E var väl bättre än B:an, men stackars han skulle inte ha hängt löst. Sepideh förtjänade att åka, hon sög igår igen. Ajaj, veeem sjunger Carola? KOM IGEN, det är fan ingen fredagskväll med polarna i soffan framför Singstar, det är ju Idol! Och sen var det väl Anna, ganska helt okej igår, jag tyckte hon var bra för en gångs skull så jag höll väl inte direkt med juryns sågning. Men helt ärligt, vad var det för tema??? Schlager..come on! En del av låtarna sög toootalt, nästan så att man böt kanal ju! 

Man of the year är en skapligt bra film, har ni sett den? Typ en 4a av 5 möjliga, bara för att sista delen är skitseg, men annars är den sjukt kul. Menmen, nu ska jag se den en stund till medan jag ändå har den kanalen och dränka mig i cider och nått som ska föreställa lite bakverk. Men puss på er så hörs vi senare, hoppas ni hade en jäävligt rolig halloweenkväll igår ni som njöt av fredagskvällen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela