sagaarvidsson

The underdog died and the upperclass fainted

Publicerad 2008-11-06 18:34:08 i Allmänt,

Hare hare hare.. Nisse dooog. Stackars Nissepisse harekanin, farfarn på gården tog hans liv, tydligen hade han brutit något, för han kunde bara röra frambenen och släpade sig fram. Stackars lilla krabat. Menmen life goes on.

Yeah. Ledig :D Äntligen! Nu ska här partas! Eller så blev det städa...
Annars är det inte mycket som hänt sedan jag uppdaterade senast idag, jag red Pix och Netta efter lunch. Kondis/backe med Pix och ridhus med Netta, inte så mycket som hände där inte. Orkar inte rida Apan nu ikväll utan han får vila medan jag sitter här o degar. Försöker bygga lite muskler men orka.

Kollade nyss på Gossip girl, kan man älska andra säsongen mer eller? Skulle fan inte tro det, jag som tidigare dissade den serien totalt tycker nu att den börjar bli grym.. Läskigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela