sagaarvidsson

Stand and fight, live by your heart...

Publicerad 2008-11-07 10:49:04 i Allmänt,

..Always one more try
I'm not afraid to die
Stand and fight
Say what you feel
Born with the heart of steel

Ledig idag, yaay! Vaknade där vid nio, då hade jag sovit i ca 12 timmar för det blev en tidig ofrivillig säng igår. Somnade framför filmen hehe. Men det gör inget för nu är jag extremt utvilad känner jag. Var ner och mockade, har dammsugit, diskat och sitter nu här och bloggar lite snabbt. Ska rida Apan senare på eftermiddagen hade jag tänkt, idag är jag extremt taggad. Kanske behövde jag sova ut lite för att få tillbaka glöden? Känns lite så i alla fall.

Fick mina svarta Cheap Monkey jeans igår, ojoj vad snygga de är! Så najs! Väntar på att posten ska komma idag, för jag har ju beställt lite film med hihi. Fan vad lätt det är att spendera pengar och desto svårare att tjäna några.. Stört.

Vi ska spela på trav imorgon med, så jag sitter här och försöker lista ut vilka man ska spela på.. Blir nog ett samtal till farfar lite senare, hihi. Alltså, jag börjar bli seriöst intresserad av trav och galoppsporten, undra hur man gör för att ta sig in? För det skulle vara sjukt kul att testa något nytt nu. Dessutom börjar jag bli mer och mer sugen på western, som jag alltid har velat testa på ordentligt. Menmen, vi får se vad som händer. Nu är det i alla fall bara 47 dagar kvar till jul, 54 dagar till nyår och borde då också vara 55 dagar kvar till ett nytt år! Oh yeaaah säger jag bara, jag längtar till 2009 då det förhoppningsvis kommer hända lite nya saker. Menmne, back to business, det är dags att städa på bordet här. Haha puss på er

Kommentarer

Postat av: maria

Publicerad 2008-11-07 11:39:24

ha ha prova på är roligt :P

Postat av: maria

Publicerad 2008-11-07 11:45:01

aaa.. jag ska ha praktik där hoppas jag.. det är uppehåll nu tills februari.. sen hoppas jag få vara där.. dom har ju byggt ridhus nu. :)

Postat av: Möni

Publicerad 2008-11-18 13:56:06

Heter det inte cheap monday? :V

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela