sagaarvidsson

Sometimes I get to thinking

Publicerad 2008-11-12 21:21:46 i Allmänt,

And I can't control
The thoughts on my mind
They're playing on my soul

Lina är här på prao, skojskoj! Under veckan har vi ridit lite, jobbat lite och ja faktiskt sovit väldigt lite. Menmen, man överlever. Jag vaknade vid fem imorse utav hovslag och trodde jag ahde sovit över. Vi hade fönstret öppet inatt eftersom Kati och jag råkade impregnera hennes täcke inne i hallen (wopsie) och den lukten spred sig direkt in i min lägenhet.. Men det visade sig ju att det var Jojo som red Lotta vid femtiden, ojoj...

Annars händer det inte så mycket, jag ska till västerås imorn och blir kvar där till på fredag, Jojo ska tävla. Kati och Lina ska åka med Netta till Täby för att kolla hennes ben, den tyska landslagsveterinären är ju här igen. Hoppas hoppas att han ger henne klartecken för full igångsättning, det skulle vara så kul! Hon är ju fin redan nu ju.

Menmen, nu ska vi ut och rida Apan och ida :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela