sagaarvidsson

Some people live to survive,but..

Publicerad 2008-11-15 20:24:30 i Allmänt,

...I live to surrender

Fan vad jag avgudar britter, finns inget härligare folk! Språket, dialekterna (oavsett engelsmän, skottar eller walesfolk vad de nu kallas) och hur lätt de tar på typ allt. Helt sjukt.
Apropå britter då, kollade precis på The Full Monty med Robert Carlyle (51st state bl.a.), och de är så sjukt härlig den med. Han är störtskön i nästan alla roller jag sett han, jag ska strax plugga i en till rulle med han (Plunkett & MacLeane) och hoppas och tror att den är minst lika bra. Konstigt att vissa människor kommer undan så lätt utan kropp.. haha men så äre. Annars händer inte mkt, vart ledig idag och därmed sovit bort i stort sett hela dagen. MEN jag har i alla fall lagat riktig mat, nudlar, stekt falukorv och kokat potatis. Yummi! Menmen, nu ska jag pysa, hade gött puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela