sagaarvidsson

Oh what a feeling

Publicerad 2008-11-28 12:14:22 i Allmänt,

Mmm, jag äter just nu lunch; kebabtallrik. Mumsmums! Jag jobbar idag eftersom det är mycket jobb som ska göras idag, och ska snart ner i stallet och rida Pix och Quintus.

Jag hoppade Apan igår kväll för Marjut, och känslan sitter fortfarande kvar. Det gick skiitbra! Saker och ting stämde för en gångs skull nästan helt okej, och vi hoppade lite på typ 110-hinder. Vilket var så skönt, för jag kände att jag kunde vänta ut hästen utan att gå på, jag fick inte sånt där klassiskt "högre hinder- högre fart"- ryck, utan kunde hålla samma tempo emot som om det vore 40 cm. Helt kanon! Apan var duktig :)
Vi ska träna lite studs, hinder med hjälpbom och så under veckan och helgen, så att min sits blir lite stadigare. Sen jäklar :) Men nu ska jag pysa, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela