sagaarvidsson

I'm so sick of it all

Publicerad 2008-11-22 17:18:38 i Allmänt,

Jag är så trött. På allt. På att vara ensam. På att det alltid är något jag är trött på. Trött på att vara förbannad, på att vara irriterad. Nu vill jag ha jul, så att jag får komma hem. Jag vill ha mina vänner runtom mig, för det spelar ingen roll hur goa jag tycker alla på gården är, eller hur mycket jag pratar med alla hemma. Jag är inte där och de är inte här, that's it. Och det är jag också trött på.

Jag tror jag börjar komma fram till det faktumet att det inte spelar någon roll hur bra man trivs med sitt jobb och folket man jobbar med om man inte kan dela sina upplevelser med någon. Visst kan jag skriva på msn, ringa stup i kvarten till Moni men det duger inte. Jag har kul här, men inte så kul som jag kan ha hemma. Ett tag. För sedan kommer man till den  smärtsamma verkligheten att det inte finns något jobb som passar mig i längden där uppe. Inte ens i hela gävleborg. Så. Ja. Vad ska man göra egentligen?

Jag vill åka utomlands. Den som är sugen att haka på nästa höst är så välkommen så.England, skottland, spanien, grekland, italien.. finns många ställen jag vill åka till. Och jag ska, har jag bestämt mig för. Vart jag ska jobba får vi se, men jag ska garanterat åka på resa bara för skojs skull till något eller några av de länderna. defenitivt. 

Kommentarer

Postat av: Möni

Publicerad 2008-11-24 15:36:37

Vi ska ju åka ;D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela