sagaarvidsson

I'm a barbie girl

Publicerad 2008-11-29 21:16:33 i Allmänt,

Oh vad jag älskar Stjärnor på is, och framför allt Jesper. Här kan vi snacka skön snubbe ;) Och Lars Frölander, haha, pjkar i lackbyxor går väl alltid hem...

Vart ledig idag, men var ändå ner och hjälpte Kati innan lunchtid, då vi skulle in till Strängnäs och julshoppa lite. Hittade lite roliga julklappar till folk, törs inte skriva vad eftersom somliga läser här. Men det var en skön, avkopplande shoppingdag som avslutades med att jag köpte en plastgran på 210 cm. Nu är den uppe och klädd, så otroligt härligt med julkänsla nu! Köpte dessutom en adventsstake så nu brinner alla ljusen med. Najs najs!

Red Apan på kvällen, körde lite markarbete med hjälpbom, fungerade riktigt bra för min sits måste jag säga. Apan var ltie bråkig på slutet och flög runt lite som han tyckte passade, men han skärpte sig när han fick en fin liten tillsägelse haha. Annars var han duktig. Det känns bra, bättre och bättre till och med.

Förresten, den som funderar på julklapp till mig, Peter Jöbacks julskiva som finns på Ica, den skulle vara trevlig att få i ett litet paket hehe. Kalla mig diskret om ni vill ;)

Imorgon jobbar jag ensam, ska rida Quintus, Netta och Ginger med plus Apan. Kulkul med lite ridning :D Ha det så länge, pusshej

Dagens citat:
"It's a wedding, it would be weird if I wasn't in it"

Kommentarer

Postat av: lina

Publicerad 2009-01-13 22:54:45

bara så du vet går jag uppifrån och ner.... :P men du kade väll kunnat sagt att du ville ha harry potter boken eller skivan ? :P fast du fick ju goodis istället XD

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela