sagaarvidsson

He cried a river, but she cried a sea

Publicerad 2008-11-01 21:35:17 i Allmänt,

Klockan är snart halv tio och jag funderar på att sova nu, snacka om att vara trött. Har inte gjort något vettigt alls sedan jag bloggade sist, gjorde iordning boxen nere och mockade i hagen men sen så hände det inget mer. Precis som jag skrev på bd så är det för lugnt här just nu, jag behöver veerkligen lite action! Seriöst, vet ni hur många helger man sitter här på rummet och har skittråkigt? På tok för många! Man ser hur livet flashar förbi utanför typ. Kan ingen rolig bara stanna förbi? Men antar att det är liite för långt för folk att åka hit bara så där, haha.

Men kul att Moni flyttat idag :D Jag är stolt helt klart! Nu kan hon ju säga att hon flyttade innan 21 i alla fall, hon fyller ju inte det förns i maj ;) Som sagt, stolt Saga just nu! Och tyyydligen så är det fint där i lägenheten, och det får man ju hoppas om man själv ska flytta dit en vacker dag hehe. Men en sak som jag kommit på med att flytta hem, det finns inga pojkar där hemma, inga intressanta och inga fina, kulkul. En annan sak som däremot lockar är alla goa tjejer, jag är så glad att jag har er där hemma, framför allt nu när man är ensam här, stödet är helt extremt. Puss på er.

HAHA, jag blev nästan lite sentimental där men the moment has passed. Nu snackar vi lite häst i stället.
Apan ska nog få vila imorgon, han har ju gått alla dagar den här veckan och kan behöva en liten paus. Men på måndag, då jäklar ska vi träna hoppning! Marjut har ju sagt att jag ska få haka på till tävling med honom om jag bara tränar nu, så då får vi lägga oss i hårdträning så att vi inte gör bort oss helt. Och sedan på tisdag ska jag be Kati om hjälp för att köra ett dressyrpass, onsdag då blire markarbete, likaså på torsdag och sedan ska jag försöka rida ut på fredag för att hoppa på lördga igen :D Så ser denna veckan ut, ska bli spännande och se om jag lyckas hålla mig till min planering. I vanliga fall har jag alltid lagt upp veckoplaner och små-mål, både när jag hade Effe och när jag hade Dino, men inte nu när jag har flyttat hit. Ja ni hör, fan vad jag har ändrats...suck

Lite kommer jag sakna Pinne, han var ju så stor och härlig. Mycket häst! Underbar galopp när man orkade rida honom. Nu kommer jag få hålla mig till lilla Apan, snacka om liten jämfört med Pinne.
Men ni vet ju vad man säger; size doesn't matter
Även om vi vet att det egentligen inte är sant

Meen, nu ska jag sova! Sweet dreams, pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela