sagaarvidsson

Gratis pengar, ojoj

Publicerad 2008-11-16 16:56:25 i Allmänt,

Okej, jag har hittat en RIKTIGT sjukt bra sida där man kan tjäna gratis pengar enbart genom att delta i tävlingar, klicka runt på sidan osv. Helt sjukt! Om någon känner att de vill tjäna lite extra cash (direkt insatta på kontot) så gå in via genom att klicka här

Jag kan garantera att det fungerar.. I vilket fall, nu har jag slutat jobba för idag, dagen bara flög förbi. Gick ut vid tvåtiden igen, och då snöade som bara den, så det var bara att plocka in hästar, kanske därför det känns som om dagen bara flög iväg, vem vet. Jag hoppas att jag inte glömt något, men det är inte helt omöjligt med tanke på hur stressad jag var där ett tag.. menmen, jag märker väl imorgon.

Kommentarer

Postat av: maria

Publicerad 2008-11-16 17:24:24

funkar de där verkligen??

Postat av: maria

Publicerad 2008-11-17 14:25:02

haha okej.. hur mycket tjänade du då?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela