sagaarvidsson

Dawson's geek

Publicerad 2008-11-21 11:30:16 i Allmänt,

"You think that you know everything
Take one step back and look at yourself
I think you don't know anything
All my friends think that you're such a freak
And it's just like Dawson's geek"


Okej, klockan är snart halv tolv och det är fredag. Hittills har jag dammsugit, lagt disken i blöt (inte diskat än, nej) och vart ner och donat i stallet. Ska rida tre hästar idag, Quintus, Abbe och Apan. Alla blir ute tror jag nu när det ändå är snö :) Framförallt Apan kan behöva komma ut och ha lite roligt, han har varit väldigt konstig efter tävlingen.Hoppas detta ändrar på det.

Fick ett tips av någon i förra inlägget att dricka citronvatten eller äta citron; det ska hjälpa mot sockerberoendet. Tack för tipset, ska köpa det direkt nästa gång jag handlar! Så kanske man äntligen kan börja bli normal. Tur jag har svårt att gå upp i vikt, annars hade jag varit fetast just nu.

Såg Idoltemat nyss, kärlek. Kan bli spännande, men jag orkar samtidigt inte sitta och kolla om det blir alltför cliché-aktigt, men man märker väl ;) Jag håller tummarna för Robin B (behöver man ens skriva B nu?) för han är min nya favorit helt klart. Snacka om störtskön. Menmen, allt för nu, nu ska jag kolla lite på grey's anatomy på nätet, det gick ju ett nytt avsnitt igårkväll i usa, och jag vill inte hamna efter. Lite läskigt att man har koll på vilka dagar greys, gossip girl och 90210 sänds därborta.. I'm a geek, big time

Kommentarer

Postat av: Emil

Publicerad 2008-11-22 15:14:35

Serena har en fin klänning...OK! ;)

Postat av: Jeffa

Publicerad 2008-11-28 20:36:57

REDAN?! Jag har ju sagt att Robin B är bäst redan från början :D:D Äntligen någon som fattar :):)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela