sagaarvidsson

All I ask of him, is pray for me

Publicerad 2008-11-16 12:50:41 i Allmänt,

Cause I don't want to
Pray for me, 
If you love me
Cross your heart and hope that I wont die before the best day of my life
Just pray for me tonight.

Jobbar ensam idag, har precis ätit upp min lucnh, yummiyummi, stek och potatismos med sås! Tack farfar! Tur att man har folk därhemma som fyller ens frys så fort de är på besök ;)

Jag har bestämt mig för att sluta slösa pengar nu. Kan fan inte leva såhär, det är dags att börja spara lite med. Inte för att jag har möjlighet att lägga undan allt för mycket varje månad, men inte äter jag för så många tusenlappar. SKÄRPNING nu, Saga...

Jobbet i danmark lockar mer och mer, precis som jobbet i Sussex eller vad det hette i England. Min dröm har ju alltid varit att flytta till england, så vi får se. Men inte förns i höst, alltså nästa höst. Men om jag lärt mig något så är det att det är sjukt uppskattat att man är ute i god tid. Så det ska jag vara.
Sixx A.M - The Heroin Diaries Lyrics
Lyssna på den skivan, sjukt bra! Och passa på att läsa boken med en gång, helt fascinerande! Helt stört.. menmen.. nu ska jag låtsas göra nytta en stund och kanske göra något lite roligare än att sitta här, haha. Ha det puss



Kommentarer

Postat av: maria

Publicerad 2008-11-16 13:03:06

ha ha ja de har ju blivit lite mer.. sen har jag ju två nu.. en till janne oxå :) som jag och medryttaren bloggar :) där kommer de in massor med bilder varje dag :)

kram

Postat av: Möni

Publicerad 2008-11-18 14:26:22

Restrain your access bitch!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela