sagaarvidsson

Vem hyr ut hästsläp?

Publicerad 2008-06-28 15:40:00 i Allmänt,

Flytten till Mariefred närmar sig med storsteg och allt verkar bunkra ihop sig som en stor tyngd på axlarna just nu. Jag har nämnligen ett stort problem, ingen hästtransport. Det går inte att transportera en häst utan ett hästsläp, hur gör man då? Tränger in den i bagageluckan och sätter de tjockaste familjemedlemmarna i fram och hoppas på jämnvikt?

Någon som vet nått ställe som hyr ut hästtransporter i närheten av Storvik-Hofors-Sandviken-Falun-Gävle? Och inte bilisten i Kungsgården, för deras släp är det fel på, jag ringde dit nyss... Har för mig att Jennys HundochKatt i Valbo hyr ut, men hittar inget telenummer dit heller... Börjar bli bråttom nu, alla tips välkomna! Antingen via kommentar på detta inlägg eller också direkt till : [email protected]
 
Men annars är det bra, det ösregnar ute, jag har inte varit upp till stallet ännu och vi ska fira farmors födelsedag vid sextiden.. Heja heja

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela