sagaarvidsson

Så ska man börja blogga då

Publicerad 2008-06-23 23:28:06 i Allmänt,

Jaha, nu var man inlurad i bloggvärlden, spännande. Men det ska faktiskt bli kul och sitta och knappa runt här, får se hur reslutatet blir. Inte alltför snyggt skulle jag tro, det verkar finnas hur mycket som helst att lära sig ju, men fan så kul är det! :)

Det största problemet just nu är att ordna med bilder, texter, menyer och jaa, det mesta, men man lär sig väl snart? De som kollar in här får ha överseende! Tanken är att jag ska skriva lite inför/efter flytten till Mariefred, om mitt nya liv som prof. hästskötare (haha) och sedan blir det en hel del matnyttiga tips som den hästintresserade kommer gilla. Därmed inte sagt att det alltid handlar om hästar, men en hel del i alla fall. Men ha det så bra, så ska jag fortsätta knappa vidare här! :)

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-06-23 23:34:48

välkommen till bloggvärlden ;)

Postat av: Emil

Publicerad 2008-06-30 17:21:42

Vad är det jag ser?! ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela