sagaarvidsson

Kattungar överallt

Publicerad 2008-06-26 20:53:26 i Allmänt,

Vet ni att jag lever mitt liv genom andra? Själv är jag för feg, uppenbart problem det. Jag kanske borde börja våga mer, det förvånar mig inte om det slutar med att jag backar ur flytten till Mariefred heller. Fast det gör jag inte, såklart. Men jag borde bli psykolog, för det är så "kul" att diskutera andras problem, så slipper man tänka på sina egna.

Har ridit idag, en hel kvart faktiskt! Dino ser ut att vara bra i benet (har vilat till midsommar pga vrickning) men jag går sakta fram. Ska försöka ta lite nya bilder på honom någon dag.

Här kommer några söta bilder på våra kattungar, som är 3½ vecka gamla, med andra ord har de kommit in i den åldern då de klättrar på allt och alla. Den grå "Tjejen" (som är en tjej, bara för att klargöra) är förresten till salu om någon är intresserad, så är även den mörka bruna "Zeven", som är en hane. Leveransklar under vecka 31. Mejla [email protected] för mer information! Finns även en till röding, men den ska brorsan och hans tjej ha för sig själva. Men underbart söta är de i alla fall!


Simpson och Tjejen


Zeven

Kommentarer

Postat av: Jeffa

Publicerad 2008-06-26 21:21:38

Du ÄR en psykolog! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela