sagaarvidsson

Segt...

Publicerad 2008-06-25 00:08:42 i Allmänt,

Än så länge går det här hemskt segt... Jag lyckades få en egen header ett tag, enda fram tills jag lyckades klicka bort den och nu minns jag inte hur jag gjorde... Om jag har lärt något om mig själv sedan jag skaffade den här bloggen så är det att jag inte är vidare händig av mig.

Var på bio med Elin och Lina tidigare under kvällen, såg Indiana Jones, den var urdålig tyckte jag. Trots att halva släkten varnat mig om den så gick jag på den, det har ju hänt förut att de har haft fel, men den här gången stämde det verkligen. Varning varning för den filmen! Visserligen håller vare sig Elin eller Lina med mig, men jag är ett stort fan av action/äventyrs-rullar så lite koll har jag. De som sett National Treasure 2 kommer troligen hålla med mig. Fast lämna gärna åsikt, det är alltid kul att höra andras talan med!
Nu ska jag sova, upp tidigt imorgon, möte med Moni i Sandviken, städa ur hyllor och börja med flyttlasset står på listan. Däremellan ska jag dessutom ut och jogga och rida ut på hästen. Rolig dag med andra ord. Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela