sagaarvidsson

I know there's got to be a blue sky waiting for me

Publicerad 2008-06-29 17:34:09 i Allmänt,

Idag har jag gjort nada, ingenting, inte ett skit. Förutom att jag ringde Jennys hund och katt och fick tag i en hästtransport, så då var det ordnat! Snacka om skönt att inte behöva tänka på det längre!
Dagen började med utsläpp i stallet, så jag cyklade upp dit klockan 6 (märk tiden!) för att sedan ramla i säng igen och sova till klockan 12 (mer vettig tid). Sedan vaknade jag med något som kan liknas en ångest inför flytten. Jag trodde jag skulle ta det ltie lättare, men usch vad jobbigt det känns just nu. Jag hoppas jag kommer trivas där (vilket jag säkert kommer göra) och att Dino och Bamse kommer gilla det. Men det värsta är att lämna familj och vänner, man har ändå träffat de flesta av dem åtminstonde i 10 år, en del 19. Så det kommer bli tufft.

Ikväll är det bio igen, Sex and the city-filmen, hoppas den är bra, enligt Emil är den det ialla fall.

Nästa helg är det dags för BBC, det ska bli kul! Fast Moni är inte där på fredagen förns vid nio-tio tiden på kvällen, så jag ska försöka överleva ensam bland folket tills hon kommer och räddar mig. Men förhoppningsvis blir det en händelsefull helg, och söndagkväll som dessutom blir mitt hejdå till livet som tonåring med en "avskedsgrillning" innan jag flyttar och börjar jobba dagen efter.



BBC

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela