sagaarvidsson

But this is a girl thing

Publicerad 2008-06-27 21:10:38 i Allmänt,

Tack vare Jeffa så vet jag nu varifrån citat kommer, The Lord of the Rings. Naturligtvis är det Aragorn som säger det till Frodo i början av filmen, inne på Stegrande Ponnyn, eller vad värdshuset nu hette.. Så, tack Jeffa!

Hyrde It's a girl/boy thing, den var helt okej. En trea-fyra av fem. Hyrde Cloverfield med eller vad den heter, har inte orkat sett den ännu. Annars har jag spenderat hela dagen med att shoppa, flyttar om 10 dagar, så det känns som att det är dags att ordna upp allting nu. Borde boka hästsläp eftersom jag inte äger något själv heller, borde packa iordning allt som är kvar, packa alla Dinos saker, skriva en inköpslista på all mat som borde köpas in osv. För att se hur stället som jag ska börja jobba på ser ut, gå in på www.bjornnasgard.se den är verkligen fin! Spännande att flytta dit, samtidigt som det är lite småläskigt, man vet ju inte vad som väntar. Visserligen var jag ju dit och provjobbade, men nu blir det långvarigt. Freaky. Men det blir nog bra.

Skivtips: Manic Street Preachers- Send Away the Tigers

Nu ska jag fortsätta jobba med headern, men det verkar ju gå sisådär.. Men ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela