sagaarvidsson

Happy birthday to ya

Publicerad 2008-07-02 14:44:58 i Allmänt,

Idag fyller bror 18 år, GRATTIS till honom!
Senare ikväll ska jag och farmor gå på Narnia II, det ska bli spännande, hoppas på att den är bra. Farmor är min biomänniska, vi går alltid på bio tillsammans, vet inte om jag skrev det i tidigare inlägg men hon var med på Sex and the city-rullen med. Jag tror vi går på ca 3 filmer i månaden, ibland fler.

Såg nyss A Cup of Love med bl.a. Morgan Freeman och Toby Hemingway. Helt okej film, hög mysfaktor! Passar den som gillar klassiska romantiska filmer med lite snyftvarning, samt lite naket såklart. Definitivt värd att se! Ska vara i stil med Love Acctually där allas liv vävs ihop, fast det håller jag inte riktigt med om, Love Acctually är en stensäker femma och det är inte dennna som är ca en 3-4.

Tom och Ida har ändrat sig, de ska behålla den kattunge som vi kallat "Zeven" (numera heter han Ivan, för han är stor och ser rysk ut tydligen..) så om någon letar efter en röd hankatt finns det en till salu! Det är en extremt hyper kattunge som älskar att kela och leka, börjar bli rumsren precis som alla de andra.

Men nu ska jag gå och duscha och sedan invänta gäster. Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela