sagaarvidsson

Dag 7 inlägg 1

Publicerad 2008-07-14 16:57:27 i Allmänt,

Sökandet efter en bra foderhäst fortsätter men gissa vad jag blev erbjuden idag, en frieser! Saga dog... Och är inte vid liv än, kanske när hon får nästa mejl.. Eller så dör hon en gång till och trillar genom golvet, svårt att säga. Men det sista låter mest troligt dock.. Egentligen var det två friser, en treåring och en nioåring. Båda var jättefina och ojojoj. Tänk att ha en sådan på foder.. Jag dör.. Hoppas hoppas hoppas! Verkar så fina :)

Annars har det inte hänt mycket. Shit vad trist det är att vara ledig.. Jobbar hellre.. Fast nu ser jag på that 70's show och det är ju jävligt kul :) så jag överlever nog.. mamma och pappa är på väg, så nu är det diskat och städat :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela