sagaarvidsson

Dag 3 Inlägg 3

Publicerad 2008-07-10 17:35:44 i Allmänt,

NU är det bestämt att Bamse ska hem på måndag, pappa hämtar honom då. Så nu hoppas jag han står ut tills dess. Sedan har jag bestämt mig för att börja köra ordentlgit nu, för jag ska ta Bkörkort så jag kan bli hovslagare. Fast jag har för mig att det kräver 3 års yrkeserfarenhet med...Annars skulle jag vilja bli equiterapeut eller hur det stavas.. Men det kostar sammanlagt 300 000 kronor står det på hemsidan, vart ska man få de pengarna ifrån? Eller kiropraktor till häst, det vore väl något.

Var ute och gick med Netta idag, stackaren har ju boxvila.. Hon var så pigg och glad, är jobbigt att ta in henne när 20 minuter har gått..
Sedan har jag möblerat om fan vad snyggt det blev. Jag har gjort några snygga skisser på paint, en före och en efter. Döm inte, tack.

FÖRE



EFTER



Snyggt va? ;)

Kommentarer

Postat av: Jeffffffa

Publicerad 2008-07-10 21:12:07

Jätte-fint (y) :D

Postat av: Eeelin

Publicerad 2008-07-14 09:19:10

Jasså, flyttade du ett skåp? :P asfint :D

Postat av: Lina

Publicerad 2009-12-14 23:48:22

Haha, dom planerna har du inte nu va? xD

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela