sagaarvidsson

Dag 3 inlägg 1

Publicerad 2008-07-10 12:59:47 i Allmänt,

Ja nu har jag bestämt mig för att lämna hem Bamse igen, det här går bara inte. Kati har inte klagat, inte heller någon av familjen Sohlman men jag märker att deblir störda av hans ylande. Jag blir extremt störd av det, jag vill inte rida längre, inte duscha eller gå på toa, för så fort jag stänger dörren så skriker han. I timmar alltså, inte bra en stund utan fram tills dess att jag går in igen. Sedan är han en fara i stallet, han blev nära på sparkad och översprungen idag, han har noll självbevarelsedrift... Dessutom haltar han hela tiden och kan inte följa med oss ut när vi rider, för han stannar och ylar då med. Jag ska få ta hit en av kattungarna istället, den grå flickan. Har några riktigt bra ideer på hur jag ska göra här i lägenheten med klätterställningar, hyllor och allt vad det heter, så att det blir större utrymme än vad det egentlgien är. Sibiriska katterna brukar ju tycka om att klättra och hon är extremt springig av sig. Helst hade jag väl tagit två katter, så hon inte känner sig så ensam men det går ju inte... Det är för trångt för det.

Har lunch just nu, börjar vid tre igen. Två timmar kvar, som jag ska spendera framför tv:n och datorn tror jag. Känns mera som vanligt hemma då.

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela