sagaarvidsson

Dag 12

Publicerad 2008-07-18 18:21:08 i Allmänt,

Idag har vi jobbat både jag och Kati,imorgon och söndag ska jag dock jobba ensam, för första gången, spännande spännande...
Pratade med Marjut idag angående det här med att Dino ska lånas ut och att jag ska ta hem foderhäst istället. Jag har nog en av de bästa cheferna, för hon förstod och erbjöd sig dessutom hjälpa till att hitta en bra häst,något att lära sig på kanske. Såå jag hade inte behövt vara orolig över vad hon skulle säga...
Plus att hon hade med sig godis till mig ifrån Finland :)

Ett tips till er som har hästar med strålröta: Gör rent med piprensare, fungerar utmärkt!

Har ridit Abbe idag, red ut (och lite vilse) och körde lite i backen med henne,jobbigt för stackarn, stor irländare som hon är. Kanske ska jag rida Pixman med, det beror på, han har gått ganka mycket den här veckan redan så... Men Dino ska jag rida i alla fall, kanske lite styrka i ridhuset, styrka i backen eller något annat kul. Vi får se. Ska passa på att utnyttja den här tiden jag har med honom tills nästa lördag, då Frida hämtar honom. Kommer bli tomt utan honom men som sagt så är det här det bästa för oss båda. Faktiskt. Menmen nog om detta...
Jag försöker börja skriva, är lite sugen på att rita med, men skriva är roligare.. Problemet är bara att jag inte kommer på någon riktig handling... Hmm vi får se. Men ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela